Linked Helper

Marketing Academy

Waarom Linked Helper fantastisch is

12 december 2020

Linked Helper in het kort

Voor lead generatie geldt dat er altijd meerdere wegen naar een conversie leiden. De kans bestaat dat jij je afvraagt welke manieren van lead generatie werken. Hoewel het succes van een lead generatie formule sterk afhangt van onder andere de sector, doelgroep en groeifase, biedt Linked Helper voor iedereen een oplossing. In dit artikel lees je waarom en hoe het jou kan helpen om eenvoudig leads te genereren op Linkedin. 

Totale leestijd: 3 min

Met Linked Helper bereik je tot 150 mensen per dag op Linkedin.

Wat is Linked Helper?

Zoals je weet is Linkedin het beste netwerk platform dat momenteel bestaat. Voor B2B organisaties liggen hier volop, maar helaas, vaak onbenutte kansen. Linked Helper is krachtige marketing automation software tool waarmee je geautomatiseerde drip campaigns kunt inzetten op Linkedin. Het werkt super! Hieronder heb ik een doelen voor je op een rij gezet.  

  • Follow: vertel het programma dat je voor een bepaalde periode een lijst van interessante personen wilt volgen. Jij stelt het in en Linked Helper doet de rest. 

  • Invite: met een bijgevoegd persoonlijk bericht nodig je snel en eenvoudig nieuwe mensen uit om te linken. Bovendien past Linked Helper het persoonlijk bericht automatisch aan zodat de [functienaam], [naam] en [company] altijd overeenkomen. 

  • Visit: laat Linked Helper automatisch interessante profielen volgen. Gebruikers krijgen een notificatie wanneer zij zien dat jij ze volgt. Deze stille vorm van naamsbekendheid werkt erg goed aan het begin van de klantreis. Daarnaast kun je deze actie vaker laten uitvoeren, zodat jouw naam nog meer op de radar komt. 

  • Follow up: je plant herhaaldelijke profiel bezoeken in, waardoor de lead jouw naam vaker voorbij ziet komen. Overigens kan een follow up ook betekenen dat je deze persoon een automatische bericht stuurt. 

  • Endorse: deze tactiek wordt vaak ingezet wanneer het contact met de lead lauw tot warm is. Door dit te automatiseren kun je per dag tot 150 profielen bezoeken. 

  • Message: is de lead eenmaal warm genoeg? Dan is het tijd om deze een persoonlijk bericht te sturen om bijvoorbeeld een kennismaking in te plannen of uit te nodigen voor een gratis webinar, whitepaper of workshop.  

Hieronder zie je een voorbeeld van een drip campaign. Deze campagne maak je één keer, waarna je zelf niets meer hoeft te doen. .

rip campaign linked helper

De voordelen van Linked Helper

Het grootste voordeel is dat je eenvoudig een campagne kunt starten op Linkedin. De tool werkt uitermate goed voor: 

Concept marketing
Verzamel nieuwe gebruikers die jouw concept willen testen. 

Relatie marketing 
Zet een automatische follower aan die ervoor zorgt dat interessante profielen met enige regelmaat worden bezocht. 

Lead nurturing
Stuur je doelgroep gefaseerd content toe, zoals een link naar je website of een uitgewerkte presentatie.

Linked Helper maakt het makkelijk om jouw netwerk optimaal te benutten en hard te laten groeien, zonder dat dit je dagen of zelfs weken kost aan voorbereiding. 

Benieuwd hoe je eenvoudig 500+ mensen kunt benaderen?

In een één-op-één video call laat ik je zien wat Linked Helper voor jou of jouw bedrijf kan betekenen. Direct impact gegarandeerd. 

Bedrijven die je voor gingen