Type One Advertising

Groeien door te bouwen, analyseren en te leren. 

De strategie

Type One Advertising werkt op basis van ‘experiment-based marketing’. Daar waar traditionele marketeers zich voornamelijk focussen op het creëeren van naamsbekendheid en het zoeken naar nieuwe klanten, kijken wij naar het werkelijke probleem dat je product of dienst moet oplossen. 

Met behulp van kleine experimenten op diverse online kanalen in verschillende fases van de customer journey ‘leren we’ de klant optimaal kennen. Hierbij focussen we ons op de gehele pirate funnel: Awareness, Acquisition, Activation, Retention, Revenue en Referral, totdat je de Growth Hack hebt gevonden. 

En dan? Opschalen! 

Jeroen-front_2

Growth Hacker sinds 2001

Zoals iedereen weet is Growth Hacking een mindset waarin nieuwsgierigheid naar het onbekende de drijfveer is voor succes op lange termijn. Falen is leren! 

Sinds mijn 11e levensjaar zoek ik elke dag naar de perfecte balans tussen voeding en prestatie. Deze mindset (aka nieuwsgierigheid) staat symbool voor mijn manier van werken. Als type één diabeet is het mijn dagelijkse doel om patronen te doorbreken, opzoek naar de juiste verhouding. 

“Anders denken = anders doen”. Zo heb ik tijdens mijn grote avontuur bij SuperBuddy (oa bekend van Rappie -Albert Heijn) uiteindelijk de officiële naam Growth Hacker bemachtigd. Gauw vulde ik mijn avonden met leren, bouwen en analyseren. Deze mindset werkt opgemerkt en kort daarna was Type One Advertising geboren. 

Online campagnes op Facebook en Google, concept testing en marketing automations. Type One Advertising helpt ambitieuze ondernemers met slimme online marketing voor optimaal online resultaat.